הרב גלושטיין: "היו לנו ניסים גלויים; היינו כפסע מאסון גדול יותר"

אסתי פלד No Comments on הרב גלושטיין: "היו לנו ניסים גלויים; היינו כפסע מאסון גדול יותר"

הוא ספד לרעייתו ע"ה בשיחה עם "קול חי": "טיפלה בילדים במסירות אדירה ושמרה עליהם מכל משמר שיגדלו כמו שהקב"ה רוצה. היא הייתה יכולה לפתח קריירה אדירה, אבל היא לא הייתה מוכנה לשמוע בכלל הצעות. השקיעה את כל ימיה בילדים"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרב דב גלושטיין מאופקים, בעלה של שושנה גלושטיין ע"ה שנהרגה בתאונה הקשה בשמגר – שוחח הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית וסיפר על הניסים הגלויים ויד ההשגחה. "נכון שהיה אסון נורא, אבל אי אפשר להתעלם מהניסים שהיו – לא פחות מהאסון ואולי יותר. היו לנו ניסים אדירים. גם אני והבן שלי וכל משפחתו היו כפסע מלהיות בתוך האסון הזה. הייתה פה יד מכוונת מדויקת מי יפגע ומי לא", אמר האלמן הטרי המתמודד עם השכול בתעצומות נפש אדירות.

הוא סיפר על חלק מהניסים: "הייתי באמצע לעבור את הכביש עם עוד בן, דיברנו משהו וטיפה התעכבנו והרמזור נהיה אדום. עמדנו על האי התנועה באמצע הכביש… ראינו בעיניים קודם לתאונה עשרות אנשים בתחנה, חלק עלו על אוטובוס שניה קודם. זו הייתה השגחה מדהימה".

עוד סיפר הרב גלושטיין על החסדים שנעשו עימם: "איזו הקלה ויישוב הדעת היה כשמוטי היה בשטח. הוא היה האיש הנכון במקום הנכון. הן מצד הטיפול בנפגעים, תוך דקות ספורות הוא בא אלי באומץ שאי אפשר לתאר, חיכינו עם עוד בת שנפצעה בצד השני של הכביש ועזר לנו שם איזה בחור שעובד בחנות ליד, הוא בא אלי לשם תפס אותי ואמר לי את הבשורה על האישה והבת. ואז הבנתי שאין לי מה לחכות ושצריך להתקדם עם הבת שנפגעה לבית החולים. היינו יכולים להישאר שם בחוסר וודאות ולאבד זמן יקר. הוא עצמו קבע את המוות לגיסתו ואחיינית שלו. אין לי מושג מאיפה הוא שאב את הכוחות".

הוא ספד לרעייתו ע"ה: "היא הייתה אישה שידעה לשלב בין מסירות לילדים לבין החיים. היא הייתה מיוחדת בהבנה שלה בחיים. היו לה תחביבים אבל היא לא עשתה שום דבר שיפגע בשום ערך, היא שילבה הכל. המסירות האדירה לטפל בילדים ולשמור עליהם מכל משמר שיגדלו כמו שהקב"ה רוצה. היא הייתה יכולה לפתח קריירה אדירה, אבל היא לא הייתה מוכנה לשמוע בכלל הצעות. השקיעה את כל ימיה בילדים".



0 תגובות